Escuelas Normales Superiores “Experiencias pedagógicas en tiempos de pandemia”

The COVID-19 pandemic also affected the teaching and learning processes of the education system. The educational institutions, including the Higher Normal Schools, had to rethink their pedagogical strategies to meet the curricular purposes. Curricular flexibility, the use of technology and electroni...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: CÁRDENAS SOLER, RUTH NAYIBE; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, MANOSALVA CORREDOR, MARTHA STELLA; ENSD María Montessori, MONDRAGÓN LOVERA, MARCELA; Escuela Normal Superior María Auxiliadora, NOVAL PEDRAZA, CLARYBELL; Escuela Normal Superior Leonor Álvarez Pinzón, OLIVARES CIFUENTES, DAYANA KATHERIN; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, DIAZ MEDINA, JOHN ALFONSO; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, SOLER JIMÉNEZ, GLORIA ISABEL; Institución Educativa Escuela Normal Superior, VARGAS PATIÑO, EDWIN OSBALDO, TORRES MONSALVE, MONICA DEL PILAR; Escuela Normal Superior Leonor Álvarez Pinzón, MATEUS CASAS, NANCY ESPERANZA, SASTOQUE CORONADO, AIDA GRACIELA; Escuela Normal Superior de Ubaté, MALDONADO CASTAÑEDA, HELENA PAOLA, JIMÉNEZ CUBILLOS, LUISA FERNANDA; Escuela Normal Superior de Junín, MÉNDEZ AGUILERA, YEISON ALFONSO; Escuela Normal Superior de Junín - ENSJ, VILLAMIL MERCHÁN, CLAUDIA YAMILE; Escuela Normal Superior ‘Leonor Álvarez Pinzón’, LEGUIZAMÓN GONZÁLEZ, MYRIAM CECILIA; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, PÁEZ GONZÁLEZ, LEONARDO ALEXIS; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Format: Online
Language:spa
Published: UPTC Editorial 2022
Online Access:https://librosaccesoabierto.uptc.edu.co/index.php/editorial-uptc/catalog/book/176

Similar Items