Teaching practice and evaluation: strategy for continuous improvement in high quality accreditation processes
The objective of this research was to analyze the evaluation of the teaching performance of the Professional Technician Program in Police Service (TPSP), redesigning the evaluation instruments and the protocol of the pedagogical assessment system, using a quantitative approach of descriptive type, c...
المؤلفون الرئيسيون: | Hernández-Maldonado, Edna Tatiana, Rojas-Guevara, Jorge Ulises, Gallo-Vargas, Rubén Darío |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10013 |
- مواد مشابهة
-
Apropiación de la gestión del conocimiento en los factores estudiantes y profesores del proceso de acreditación para el Programa de Administración de Empresas de la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia Sede de Tunja
حسب: Castillo Borda, Liceth Andrea
منشور في: (2024) -
Accreditation in Higher Education in Brazil: Notes from the legal devices of education in Brazil
حسب: Jamil Cury , Carlos Roberto
منشور في: (2022) -
Cooperation, strategic alliances and internationalization of Colombian university
حسب: Rodríguez-Ortega, Julio Armando
منشور في: (2014) -
Monitoring to graduates from the Industrial Management School of Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
حسب: Báez Roa, María del Pilar
منشور في: (2010) -
The Doherty Power Amplifier with pre-amplification stage
حسب: Tinjacá-Soler, Jonathan Javier, وآخرون
منشور في: (2015)