dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
المؤلفون الرئيسيون: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- مواد مشابهة
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
حسب: Ardila Barragán, José Noé
منشور في: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
حسب: González, Juan Pablo, وآخرون
منشور في: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
حسب: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, وآخرون
منشور في: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
حسب: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, وآخرون
منشور في: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
حسب: Martínez Camargo, Martha Raquel, وآخرون
منشور في: (2019)