dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Hlavní autoři: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- Podobné jednotky
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
Autor: Ardila Barragán, José Noé
Vydáno: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
Autor: González, Juan Pablo, a další
Vydáno: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
Autor: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, a další
Vydáno: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
Autor: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, a další
Vydáno: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
Autor: Martínez Camargo, Martha Raquel, a další
Vydáno: (2019)