dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Κύριοι συγγραφείς: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
ανά: Ardila Barragán, José Noé
Έκδοση: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
ανά: González, Juan Pablo, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
ανά: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, κ.ά.
Έκδοση: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
ανά: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
ανά: Martínez Camargo, Martha Raquel, κ.ά.
Έκδοση: (2019)