dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Auteurs principaux: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- Documents similaires
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
par: Ardila Barragán, José Noé
Publié: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
par: González, Juan Pablo, et autres
Publié: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
par: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et autres
Publié: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
par: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, et autres
Publié: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
par: Martínez Camargo, Martha Raquel, et autres
Publié: (2019)