dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Main Authors: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
פורמט: | Online |
שפה: | spa |
יצא לאור: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
נושאים: | |
גישה מקוונת: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- פריטים דומים
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
מאת: Ardila Barragán, José Noé
יצא לאור: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
מאת: González, Juan Pablo, et al.
יצא לאור: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
מאת: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et al.
יצא לאור: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
מאת: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, et al.
יצא לאור: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
מאת: Martínez Camargo, Martha Raquel, et al.
יצא לאור: (2019)