dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Główni autorzy: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- Podobne zapisy
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
od: Ardila Barragán, José Noé
Wydane: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
od: González, Juan Pablo, i wsp.
Wydane: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
od: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, i wsp.
Wydane: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
od: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, i wsp.
Wydane: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
od: Martínez Camargo, Martha Raquel, i wsp.
Wydane: (2019)