dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Main Authors: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- Registos relacionados
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
Por: Ardila Barragán, José Noé
Publicado em: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
Por: González, Juan Pablo, et al.
Publicado em: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
Por: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et al.
Publicado em: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
Por: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, et al.
Publicado em: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
Por: Martínez Camargo, Martha Raquel, et al.
Publicado em: (2019)