dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Главные авторы: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
Формат: | Online |
Язык: | spa |
Опубликовано: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Предметы: | |
Online-ссылка: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- Схожие документы
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
по: Ardila Barragán, José Noé
Опубликовано: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
по: González, Juan Pablo, и др.
Опубликовано: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
по: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, и др.
Опубликовано: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
по: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, и др.
Опубликовано: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
по: Martínez Camargo, Martha Raquel, и др.
Опубликовано: (2019)