Case studies: teaching mathematics in a school of management
Our aim is to show the organizational process of teaching of three math teachers in a management university institution, based on the collective creation of case studies. The dialectical method provided elements to understand this process. On the basis of collective work,...
Príomhchruthaitheoirí: | Pérez, Diego Alejandro, Jaramillo, Diana Victoria, Asbahr, Flávia |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10093 |
Míreanna comhchosúla
- Míreanna comhchosúla
-
Un viaje por la movilidad cotidiana. El espacio entre el transporte y el individuo
de réir: Salerno, Bruno
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Las dinámicas del sector de la construcción en Colombia, una revisión desde sus indicadores
de réir: Rincón González, César Hernando, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
The dynamics of the construction sector in Colombia, a review from its indicators
de réir: Sarmiento-Rojas, Jorge Andrés; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Mathematics Teacher’s Experience and Learning from the Perspective of Social Practice
de réir: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2017) -
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
de réir: Cerón Álvarez, Diana Carolina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)