Case studies: teaching mathematics in a school of management
Our aim is to show the organizational process of teaching of three math teachers in a management university institution, based on the collective creation of case studies. The dialectical method provided elements to understand this process. On the basis of collective work,...
Główni autorzy: | Pérez, Diego Alejandro, Jaramillo, Diana Victoria, Asbahr, Flávia |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10093 |
- Podobne zapisy
-
Un viaje por la movilidad cotidiana. El espacio entre el transporte y el individuo
od: Salerno, Bruno
Wydane: (2014) -
Las dinámicas del sector de la construcción en Colombia, una revisión desde sus indicadores
od: Rincón González, César Hernando, i wsp.
Wydane: (2021) -
The dynamics of the construction sector in Colombia, a review from its indicators
od: Sarmiento-Rojas, Jorge Andrés; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, i wsp.
Wydane: (2021) -
Mathematics Teacher’s Experience and Learning from the Perspective of Social Practice
od: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, i wsp.
Wydane: (2017) -
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
od: Cerón Álvarez, Diana Carolina, i wsp.
Wydane: (2012)