Characterization of interdisciplinary activities in a Colombian faculty of arts
Knowledge fragmentation separates educational organizations from reality and calls into question the legitimacy of the academic endeavors before society. This research seeks to contribute to the resolution of knowledge management problems associated with interdisciplinary work in a faculty of arts....
Main Authors: | Naranjo-Gaviria, Alejandro Antonio, Herreño-Téllez, Elisabeth |
---|---|
Format: | Online |
Sprog: | spa |
Udgivet: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Fag: | |
Online adgang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10361 |
- Lignende værker
-
Los proyectos pedagógicos integradores de áreas, como estrategia para la interdisciplinariedad
af: Rodríguez Ochoa, Dilsa Yamile
Udgivet: (2019) -
The Reform Movement in a long-winded student journal
af: Biagini, Hugo Edgardo
Udgivet: (2018) -
Creación : investigación y arte
af: Albarracín Camacho, Leidy Yohanna, et al.
Udgivet: (2021) -
Arqueología del arte rupestre : excavaciones arqueológicas en El Colegio, Cundinamarca
af: Argüello García, Pedro María
Udgivet: (2021) -
Arts meet antrhopology: possible reflections and dialogues
af: Freitag, Vanessa
Udgivet: (2012)