Characterization of interdisciplinary activities in a Colombian faculty of arts
Knowledge fragmentation separates educational organizations from reality and calls into question the legitimacy of the academic endeavors before society. This research seeks to contribute to the resolution of knowledge management problems associated with interdisciplinary work in a faculty of arts....
Main Authors: | Naranjo-Gaviria, Alejandro Antonio, Herreño-Téllez, Elisabeth |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10361 |
- Títulos similares
-
Los proyectos pedagógicos integradores de áreas, como estrategia para la interdisciplinariedad
por: Rodríguez Ochoa, Dilsa Yamile
Publicado: (2019) -
The Reform Movement in a long-winded student journal
por: Biagini, Hugo Edgardo
Publicado: (2018) -
Creación : investigación y arte
por: Albarracín Camacho, Leidy Yohanna, et al.
Publicado: (2021) -
Arqueología del arte rupestre : excavaciones arqueológicas en El Colegio, Cundinamarca
por: Argüello García, Pedro María
Publicado: (2021) -
Arts meet antrhopology: possible reflections and dialogues
por: Freitag, Vanessa
Publicado: (2012)