Notes about philosophical teaching in the new academy
Varios hechos concurren en el desconocimiento de una posible doctrina neoacadémica: a) su fundador, Carnéades, no escribió nada; b) las transcripciones de sus discursos, por parte de discípulos directos, se perdieron; y c) la visión de los neoacadémicos como simples disputadores preocupados exclusiv...
المؤلف الرئيسي: | Rojas Landaeta, Marco Arturo |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/cuestiones_filosofia/article/view/10679 |
- مواد مشابهة
-
Philosophy, politics and language in conversation with the academy: Volume I
حسب: Montero González, Martha Soledad, وآخرون
منشور في: (2022) -
Philosophy, politics and language in conversation with the academy. Volume II
حسب: Montero González, Martha Soledad; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, وآخرون
منشور في: (2022) -
Education and new technologies. Current reflections about its social and conceptual contexts
حسب: Molina, Jose, وآخرون
منشور في: (2021) -
Education in times of pandemic, teaching and learning at home, new school model.
حسب: López Vargas, Sandra Johana
منشور في: (2022) -
Notes to think about the Relation Among Innovation, ICT and Pedagogic and Didactic Teaching
حسب: Peré, Nancy
منشور في: (2017)