Notes about philosophical teaching in the new academy
Varios hechos concurren en el desconocimiento de una posible doctrina neoacadémica: a) su fundador, Carnéades, no escribió nada; b) las transcripciones de sus discursos, por parte de discípulos directos, se perdieron; y c) la visión de los neoacadémicos como simples disputadores preocupados exclusiv...
Auteur principal: | Rojas Landaeta, Marco Arturo |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/cuestiones_filosofia/article/view/10679 |
- Documents similaires
-
Philosophy, politics and language in conversation with the academy: Volume I
par: Montero González, Martha Soledad, et autres
Publié: (2022) -
Philosophy, politics and language in conversation with the academy. Volume II
par: Montero González, Martha Soledad; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et autres
Publié: (2022) -
Education and new technologies. Current reflections about its social and conceptual contexts
par: Molina, Jose, et autres
Publié: (2021) -
Education in times of pandemic, teaching and learning at home, new school model.
par: López Vargas, Sandra Johana
Publié: (2022) -
Notes to think about the Relation Among Innovation, ICT and Pedagogic and Didactic Teaching
par: Peré, Nancy
Publié: (2017)