Notes about philosophical teaching in the new academy
Varios hechos concurren en el desconocimiento de una posible doctrina neoacadémica: a) su fundador, Carnéades, no escribió nada; b) las transcripciones de sus discursos, por parte de discípulos directos, se perdieron; y c) la visión de los neoacadémicos como simples disputadores preocupados exclusiv...
मुख्य लेखक: | Rojas Landaeta, Marco Arturo |
---|---|
स्वरूप: | Online |
भाषा: | spa |
प्रकाशित: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/cuestiones_filosofia/article/view/10679 |
- समान संसाधन
-
Philosophy, politics and language in conversation with the academy: Volume I
द्वारा: Montero González, Martha Soledad, और अन्य
प्रकाशित: (2022) -
Philosophy, politics and language in conversation with the academy. Volume II
द्वारा: Montero González, Martha Soledad; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, और अन्य
प्रकाशित: (2022) -
Education and new technologies. Current reflections about its social and conceptual contexts
द्वारा: Molina, Jose, और अन्य
प्रकाशित: (2021) -
Education in times of pandemic, teaching and learning at home, new school model.
द्वारा: López Vargas, Sandra Johana
प्रकाशित: (2022) -
Notes to think about the Relation Among Innovation, ICT and Pedagogic and Didactic Teaching
द्वारा: Peré, Nancy
प्रकाशित: (2017)