Notes about philosophical teaching in the new academy
Varios hechos concurren en el desconocimiento de una posible doctrina neoacadémica: a) su fundador, Carnéades, no escribió nada; b) las transcripciones de sus discursos, por parte de discípulos directos, se perdieron; y c) la visión de los neoacadémicos como simples disputadores preocupados exclusiv...
第一著者: | Rojas Landaeta, Marco Arturo |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/cuestiones_filosofia/article/view/10679 |
- 類似資料
-
Philosophy, politics and language in conversation with the academy: Volume I
著者:: Montero González, Martha Soledad, 等
出版事項: (2022) -
Philosophy, politics and language in conversation with the academy. Volume II
著者:: Montero González, Martha Soledad; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 等
出版事項: (2022) -
Education and new technologies. Current reflections about its social and conceptual contexts
著者:: Molina, Jose, 等
出版事項: (2021) -
Education in times of pandemic, teaching and learning at home, new school model.
著者:: López Vargas, Sandra Johana
出版事項: (2022) -
Notes to think about the Relation Among Innovation, ICT and Pedagogic and Didactic Teaching
著者:: Peré, Nancy
出版事項: (2017)