Notes about philosophical teaching in the new academy
Varios hechos concurren en el desconocimiento de una posible doctrina neoacadémica: a) su fundador, Carnéades, no escribió nada; b) las transcripciones de sus discursos, por parte de discípulos directos, se perdieron; y c) la visión de los neoacadémicos como simples disputadores preocupados exclusiv...
Váldodahkki: | Rojas Landaeta, Marco Arturo |
---|---|
Materiálatiipa: | Online |
Giella: | spa |
Almmustuhtton: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Fáttát: | |
Liŋkkat: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/cuestiones_filosofia/article/view/10679 |
- Geahča maid
-
Philosophy, politics and language in conversation with the academy: Volume I
Dahkki: Montero González, Martha Soledad, et al.
Almmustuhtton: (2022) -
Philosophy, politics and language in conversation with the academy. Volume II
Dahkki: Montero González, Martha Soledad; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et al.
Almmustuhtton: (2022) -
Education and new technologies. Current reflections about its social and conceptual contexts
Dahkki: Molina, Jose, et al.
Almmustuhtton: (2021) -
Education in times of pandemic, teaching and learning at home, new school model.
Dahkki: López Vargas, Sandra Johana
Almmustuhtton: (2022) -
Notes to think about the Relation Among Innovation, ICT and Pedagogic and Didactic Teaching
Dahkki: Peré, Nancy
Almmustuhtton: (2017)