Misspellings Analysis in the Heritage Learners´ Writing
Constant exposure to one or more words involves developing the skill to mentally represent the phonological form of a word spoken in a precise way. This skill is grown throughout the years of schooling by being in contact with that language. However, Spanish heritage learners in USA have not been sc...
Prif Awdur: | Contreras-Wise, Ángela Cristina |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/linguistica_hispanica/article/view/10716 |
- Eitemau Tebyg
-
La ortografía desde los relatos anecdóticos del abuelo
gan: Becerra Peña, Samuel, et al.
Cyhoeddwyd: (2019) -
Roles assigned to heritage learners in beginner Spanish mixed classes
gan: Asención-Delaney, Yuly
Cyhoeddwyd: (2020) -
Abordaje psicolingüístico de la disortografía : reflexiones para la enseñanza de la ortografía
gan: Daza Huertas, Runeydy, et al.
Cyhoeddwyd: (2022) -
El desarrollo de la competencia ortográfica en estudiantes de educación secundaria
gan: Rodríguez Muñoz, Francisco J., et al.
Cyhoeddwyd: (2018) -
Interpreting Accent Marks as Hiatus Indicators: Syllabification Intuitions for io Sequences in US Spanish
gan: Beaton, Mary Elizabeth
Cyhoeddwyd: (2020)