Misspellings Analysis in the Heritage Learners´ Writing
Constant exposure to one or more words involves developing the skill to mentally represent the phonological form of a word spoken in a precise way. This skill is grown throughout the years of schooling by being in contact with that language. However, Spanish heritage learners in USA have not been sc...
第一著者: | Contreras-Wise, Ángela Cristina |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/linguistica_hispanica/article/view/10716 |
- 類似資料
-
La ortografía desde los relatos anecdóticos del abuelo
著者:: Becerra Peña, Samuel, 等
出版事項: (2019) -
Roles assigned to heritage learners in beginner Spanish mixed classes
著者:: Asención-Delaney, Yuly
出版事項: (2020) -
Abordaje psicolingüístico de la disortografía : reflexiones para la enseñanza de la ortografía
著者:: Daza Huertas, Runeydy, 等
出版事項: (2022) -
El desarrollo de la competencia ortográfica en estudiantes de educación secundaria
著者:: Rodríguez Muñoz, Francisco J., 等
出版事項: (2018) -
Interpreting Accent Marks as Hiatus Indicators: Syllabification Intuitions for io Sequences in US Spanish
著者:: Beaton, Mary Elizabeth
出版事項: (2020)