Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Hlavní autoři: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- Podobné jednotky
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
Autor: Juliao, Carlos Germán
Vydáno: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
Autor: Piratoba Morales, Ulises
Vydáno: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
Autor: Salazar-Trujillo, Boris, a další
Vydáno: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
Autor: Vega Acevedo, Erika Dayana
Vydáno: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
Autor: Muñoz Olano, Juan Francisco, a další
Vydáno: (2021)