Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Κύριοι συγγραφείς: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
ανά: Juliao, Carlos Germán
Έκδοση: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
ανά: Piratoba Morales, Ulises
Έκδοση: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
ανά: Salazar-Trujillo, Boris, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
ανά: Vega Acevedo, Erika Dayana
Έκδοση: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
ανά: Muñoz Olano, Juan Francisco, κ.ά.
Έκδοση: (2021)