Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Egile Nagusiak: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Formatua: | Online |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- Antzeko izenburuak
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
nork: Juliao, Carlos Germán
Argitaratua: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
nork: Piratoba Morales, Ulises
Argitaratua: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
nork: Salazar-Trujillo, Boris, et al.
Argitaratua: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
nork: Vega Acevedo, Erika Dayana
Argitaratua: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
nork: Muñoz Olano, Juan Francisco, et al.
Argitaratua: (2021)