Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Päätekijät: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Aineistotyyppi: | Online |
Kieli: | spa |
Julkaistu: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- Samankaltaisia teoksia
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
Tekijä: Juliao, Carlos Germán
Julkaistu: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
Tekijä: Piratoba Morales, Ulises
Julkaistu: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
Tekijä: Salazar-Trujillo, Boris, et al.
Julkaistu: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
Tekijä: Vega Acevedo, Erika Dayana
Julkaistu: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
Tekijä: Muñoz Olano, Juan Francisco, et al.
Julkaistu: (2021)