Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Auteurs principaux: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- Documents similaires
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
par: Juliao, Carlos Germán
Publié: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
par: Piratoba Morales, Ulises
Publié: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
par: Salazar-Trujillo, Boris, et autres
Publié: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
par: Vega Acevedo, Erika Dayana
Publié: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
par: Muñoz Olano, Juan Francisco, et autres
Publié: (2021)