Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Príomhchruthaitheoirí: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- Míreanna comhchosúla
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
de réir: Juliao, Carlos Germán
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
de réir: Piratoba Morales, Ulises
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
de réir: Salazar-Trujillo, Boris, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
de réir: Vega Acevedo, Erika Dayana
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
de réir: Muñoz Olano, Juan Francisco, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)