Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Hoofdauteurs: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- Gelijkaardige items
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
door: Juliao, Carlos Germán
Gepubliceerd in: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
door: Piratoba Morales, Ulises
Gepubliceerd in: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
door: Salazar-Trujillo, Boris, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
door: Vega Acevedo, Erika Dayana
Gepubliceerd in: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
door: Muñoz Olano, Juan Francisco, et al.
Gepubliceerd in: (2021)