Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Main Authors: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- Registos relacionados
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
Por: Juliao, Carlos Germán
Publicado em: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
Por: Piratoba Morales, Ulises
Publicado em: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
Por: Salazar-Trujillo, Boris, et al.
Publicado em: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
Por: Vega Acevedo, Erika Dayana
Publicado em: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
Por: Muñoz Olano, Juan Francisco, et al.
Publicado em: (2021)