Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
Huvudupphovsmän: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
Materialtyp: | Online |
Språk: | spa |
Publicerad: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
Liknande verk
- Liknande verk
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
av: Juliao, Carlos Germán
Publicerad: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
av: Piratoba Morales, Ulises
Publicerad: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
av: Salazar-Trujillo, Boris, et al.
Publicerad: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
av: Vega Acevedo, Erika Dayana
Publicerad: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
av: Muñoz Olano, Juan Francisco, et al.
Publicerad: (2021)