Experiences of Processes in Inclusive Education
In Colombia, inclusive education has been a turning point within education, however, this process has been a study factor because of the shortcomings it presents due to the parameters established for care or the challenges that involve the agents educational, to achieve true school equity. Due this,...
المؤلفون الرئيسيون: | Barón Mora, Angie Tatiana, Cuevas Martínez, Camila Alejandra, Rojas Sáenz, Paola Andrea, Moreno Cely, Claudia Patricia, Romero Barón, Adriana Marcela |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/11007 |
- مواد مشابهة
-
Beginnings of inclusive education for people with intellectual disabilities in Chile. A Historical Perspective, 1928-1950
حسب: Bravo Villa, Ninosca Carmen
منشور في: (2023) -
Effects during the COVID-19 pandemic, in the mental health
حسب: Álvarez Ulloa, Luisa Cristina
منشور في: (2020) -
Experiencias Pedagógicas entre Discapacidad, Infancia y Matemáticas
حسب: Amaya-Gil, Marvin, وآخرون
منشور في: (2023) -
La salud mental en la educación superior. Reflexiones de contexto y modelación de estrategia: Mental health in higher education: contextual reflections and strategy modelling
حسب: Ortiz Quevedo, Jenny Patricia, وآخرون
منشور في: (2023) -
La inclusión en la escuela, una oportunidad para aprender juntos
حسب: Molano Garavito, Luz Dary, وآخرون
منشور في: (2017)