Experiences of Processes in Inclusive Education
In Colombia, inclusive education has been a turning point within education, however, this process has been a study factor because of the shortcomings it presents due to the parameters established for care or the challenges that involve the agents educational, to achieve true school equity. Due this,...
Główni autorzy: | Barón Mora, Angie Tatiana, Cuevas Martínez, Camila Alejandra, Rojas Sáenz, Paola Andrea, Moreno Cely, Claudia Patricia, Romero Barón, Adriana Marcela |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/11007 |
- Podobne zapisy
-
Beginnings of inclusive education for people with intellectual disabilities in Chile. A Historical Perspective, 1928-1950
od: Bravo Villa, Ninosca Carmen
Wydane: (2023) -
Effects during the COVID-19 pandemic, in the mental health
od: Álvarez Ulloa, Luisa Cristina
Wydane: (2020) -
Experiencias Pedagógicas entre Discapacidad, Infancia y Matemáticas
od: Amaya-Gil, Marvin, i wsp.
Wydane: (2023) -
La salud mental en la educación superior. Reflexiones de contexto y modelación de estrategia: Mental health in higher education: contextual reflections and strategy modelling
od: Ortiz Quevedo, Jenny Patricia, i wsp.
Wydane: (2023) -
La inclusión en la escuela, una oportunidad para aprender juntos
od: Molano Garavito, Luz Dary, i wsp.
Wydane: (2017)