Moments of drawing: an approach to the school context
This reflection article aims at reconstructing the meaning of drawing in order to make its reading possible in the school context. The emphasis is placed on the process of achievement called moment, defined as the active position of the concept of drawing. This perspective looks for a way to describ...
1. autor: | Monsalve Pulido, Héctor Alonso |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2010
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/1103 |
- Podobne zapisy
-
Programs for Teaching Drawing in the 1890S
od: Mejía Echeverri, Silvana Andrea
Wydane: (2017) -
Enseñanza de la comprensión lectora, referentes conceptuales y teóricos
od: Vargas Rodríguez, Leidy Gabriela, i wsp.
Wydane: (2017) -
Positive B-splines used as Mappings in the Probabilistic Quantizer
od: Hoyos-Sánchez, Juan-Pablo, i wsp.
Wydane: (2024) -
Quantum Mechanics in Coordinate and Moment Representations Through Three Simple Problems
od: Bolaños, E. J., i wsp.
Wydane: (2021) -
Trayectos de un viaje hacia los libros. Condiciones actuales de la enseñanza de la lectura y la escritura
od: Casas Herrera, Fabio Alejandro, i wsp.
Wydane: (2011)