Feed and neurodegenerative diseases: a socio-scientific issue for developing argumentative skills
The article shows the results of a research project whose objective was to promote the development of argumentative skills in a group of trainee teachers of the Chemistry degree program at the National Pedagogical University, through the design and application of a didacti...
Główni autorzy: | Cortés, María José, Rodríguez, Rodrigo |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2021
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/11452 |
- Podobne zapisy
-
The socio-scientific controversies in the teaching contents of cosmetic chemistry
od: Parga Lozano, Diana Lineth, i wsp.
Wydane: (2016) -
Síntesis de productos químicos derivados de la biomasa empleando catálisis heterogénea : heterociclos de la biomasa
Wydane: (2021) -
Síntesis de productos químicos derivados de la biomasa empleando catálisis heterogénea : heterociclos de la biomasa [E-Book]
Wydane: (2021) -
The influence of coordination on the attention stability of children with different nervous system typologie
od: Polevoy, Georgiy Georgievich
Wydane: (2019) -
Modulación sensorial
od: Suárez Figueroa, Milena
Wydane: (2016)