Examining the Teacher Practice in Musical Education
The Pedagogical Content Knowledge (PCK) is a concept that explains how the teacher transforms his own knowledge on the subject into understandable material for students. To address it, Park and Oliver propose a model of six components that interact in a predefined context. Aim of this research was t...
Prif Awduron: | Cárdenas Cárdenas, Julián Andrés, Fuentes Vargas, Liseth Dayana |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/11777 |
- Eitemau Tebyg
-
Reading and Writing Competences in Music. An Approach to their Incorporation into the School Curriculum
gan: Cárdenas Soler, Ruth Nayibe, et al.
Cyhoeddwyd: (2017) -
Peer Gynt Suite No.1, Op. 46
gan: Grieg, Edvard 1843-1907
Cyhoeddwyd: (2021) -
“Vals Venezolano No. 1 y 4”
gan: Lauro, Antonio, 1917–1986
Cyhoeddwyd: (2021) -
La revisión documental en investigación musical : algunas experiencias.
gan: Acuña Porras, David Alberto, et al.
Cyhoeddwyd: (2021) -
La revisión documental en investigación musical : algunas experiencias.
gan: Cárdenas Soler, Ruth Nayibe; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et al.
Cyhoeddwyd: (2020)