Pedagogies, peace and resilient populations
El volúmen 22, número 35 de la Revista de Historia de la Educación Latinoamericana –RHELA, aborda, en su parte monográfica, la temática “pedagogías, paz y poblaciones resilientes”. Una tríada amplia, compleja, sensible y, a la vez, pertinente, necesaria y urgente para la educación en todos los conte...
Auteur principal: | Añaños, Fanny T. |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/11942 |
- Documents similaires
-
The academic network of pedagogies, peace and resilient populations: its productivity and social relevance
par: Mora García, José Pascual, et autres
Publié: (2022) -
Foundations of Culture of Peace and Peace Education as a means of Social Inclusion
par: Añaños, Fanny T., et autres
Publié: (2020) -
THE SCHOOL TEXT BASED ON RESILIENCE FOR VULNERABLE POPULATION. FUSAGASUGÁ, 2009-2011
par: Soto, Liliana Paternina
Publié: (2012) -
FROM IDEA TO ACTION TOWARDS SOCIAL EDUCATION IN EUROPE. EVOLUTION OF PEDAGOGY AND SOCIAL EDUCATION
par: Añaños-Bedriñana, Fanny
Publié: (2013) -
Pedagogies for peace, the relevance of the gender approach and the intersectionality
par: Amézquita Aguirre, Luisa, et autres
Publié: (2020)