TBL Through Music to Foster Students’ Lexical Competence
The topic of this qualitative action research was to evidence how Task Based Learning (TBL) through music could foster students’ lexical competence in a multi grade school based on “Escuela Nueva”. The population of the research was a primary school of a public institution that had difficulties in t...
主要な著者: | Ladino Herrera, Luisa Fernanda, Pérez Molina, Geraldyne, Hernández Prieto, Heiryn Dayanne, Gomez Villalba, Paula Andrea |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | eng |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/12004 |
- 類似資料
-
Secuencia didáctica para el favorecimiento de la Competencia Lectora en Escuela Nueva
著者:: Patiño Hernández, Marilse, 等
出版事項: (2019) -
El aprendizaje de perímetro y área mediante una secuencia didáctica basada en proyectos bajo el Programa Escuela Nueva
著者:: Cubides Suárez, Wilson Javier
出版事項: (2024) -
La comprensión lectora a través de las guías de aprendizaje en la Escuela Nueva
著者:: Barreto Morales, María Janet, 等
出版事項: (2018) -
Voces de maestros rurales, un análisis desde las prácticas pedagógicas en escuela nueva, del municipio de Puente Nacional, Santander
著者:: Cortés Bolívar, Darlín Lorena, 等
出版事項: (2022) -
Scratch. Didactic strategy to learn the multiplication table in new school
著者:: Vivas Silva, Carlos Julio, 等
出版事項: (2017)