TBL Through Music to Foster Students’ Lexical Competence
The topic of this qualitative action research was to evidence how Task Based Learning (TBL) through music could foster students’ lexical competence in a multi grade school based on “Escuela Nueva”. The population of the research was a primary school of a public institution that had difficulties in t...
Hoofdauteurs: | Ladino Herrera, Luisa Fernanda, Pérez Molina, Geraldyne, Hernández Prieto, Heiryn Dayanne, Gomez Villalba, Paula Andrea |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | eng |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/12004 |
- Gelijkaardige items
-
Secuencia didáctica para el favorecimiento de la Competencia Lectora en Escuela Nueva
door: Patiño Hernández, Marilse, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
El aprendizaje de perímetro y área mediante una secuencia didáctica basada en proyectos bajo el Programa Escuela Nueva
door: Cubides Suárez, Wilson Javier
Gepubliceerd in: (2024) -
La comprensión lectora a través de las guías de aprendizaje en la Escuela Nueva
door: Barreto Morales, María Janet, et al.
Gepubliceerd in: (2018) -
Voces de maestros rurales, un análisis desde las prácticas pedagógicas en escuela nueva, del municipio de Puente Nacional, Santander
door: Cortés Bolívar, Darlín Lorena, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Scratch. Didactic strategy to learn the multiplication table in new school
door: Vivas Silva, Carlos Julio, et al.
Gepubliceerd in: (2017)