School in Rurality: Review About Inclusion in Education
The article presents the results of a review paper about research related to inclusion processes in rural education. There are trends, according to Michel Foucault, genealogy. Based on the research references, we analyzed the implications on the evolution of educational inclusion in rural contexts o...
Główni autorzy: | Vargas, Yaneth Clementina, Romero Alfonso, Sonia Lucia |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2021
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/12313 |
- Podobne zapisy
-
Relatos de maestros y familias. Reflexiones sobre procesos de inclusión en escuelas rurales de Páez
od: Vargas Cruz, Yaneth Clementina
Wydane: (2022) -
Inclusive education: trends and perspectives
od: Quintero Ayala, Lyda Esperanza
Wydane: (2020) -
Reflections about Inclusive Education in Colombia: State of topic
od: Reina Avila, Katherine Gabriela, i wsp.
Wydane: (2020) -
Saberes construidos desde la experiencia de maestros rurales en procesos de inclusión en Escuela Nueva
od: Rosas Cardozo, Jiovany
Wydane: (2022) -
Inclusive education: building together towards intercultural citizenship
od: Morales Acosta, Gina Viviana, i wsp.
Wydane: (2021)