Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
المؤلفون الرئيسيون: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Uptc
2021
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- مواد مشابهة
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
حسب: Díaz, Yudy Leuceni
منشور في: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
حسب: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
منشور في: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
حسب: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
منشور في: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
حسب: Montero Yanquén, Nubia Liliana, وآخرون
منشور في: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
حسب: Ciro, Lirian Astrid
منشور في: (2021)