Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Hlavní autoři: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Uptc
2021
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- Podobné jednotky
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
Autor: Díaz, Yudy Leuceni
Vydáno: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
Autor: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Vydáno: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
Autor: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Vydáno: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
Autor: Montero Yanquén, Nubia Liliana, a další
Vydáno: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
Autor: Ciro, Lirian Astrid
Vydáno: (2021)