Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Prif Awduron: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Uptc
2021
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- Eitemau Tebyg
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
gan: Díaz, Yudy Leuceni
Cyhoeddwyd: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
gan: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Cyhoeddwyd: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
gan: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Cyhoeddwyd: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
gan: Montero Yanquén, Nubia Liliana, et al.
Cyhoeddwyd: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
gan: Ciro, Lirian Astrid
Cyhoeddwyd: (2021)