Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Egile Nagusiak: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Formatua: | Online |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Uptc
2021
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- Antzeko izenburuak
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
nork: Díaz, Yudy Leuceni
Argitaratua: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
nork: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Argitaratua: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
nork: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Argitaratua: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
nork: Montero Yanquén, Nubia Liliana, et al.
Argitaratua: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
nork: Ciro, Lirian Astrid
Argitaratua: (2021)