Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Auteurs principaux: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Uptc
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- Documents similaires
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
par: Díaz, Yudy Leuceni
Publié: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
par: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Publié: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
par: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Publié: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
par: Montero Yanquén, Nubia Liliana, et autres
Publié: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
par: Ciro, Lirian Astrid
Publié: (2021)