Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Main Authors: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Uptc
2021
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- Registos relacionados
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
Por: Díaz, Yudy Leuceni
Publicado em: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
Por: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Publicado em: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
Por: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Publicado em: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
Por: Montero Yanquén, Nubia Liliana, et al.
Publicado em: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
Por: Ciro, Lirian Astrid
Publicado em: (2021)