Superficial, Profound, and Reflective-Critical Reading Comprehension of a Eementary Student
This paper presents partial results of an investigation aimed to describe and analyze how students of Escuela Nueva, in a Colombian elementary, understand superficial, profound, critical, and reflective expository texts, with cold and warm help from the teacher and support from parents. The interpre...
Autor principal: | Rivera Suárez, Ilma Yaneth |
---|---|
Format: | Online |
Idioma: | spa |
Publicat: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2021
|
Matèries: | |
Accés en línia: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/12549 |
- Ítems similars
-
Caracterización de procesos involucrados en la comprensión de textos expositivos en aula de Escuela Nueva
per: Rivera Suárez, Ilma Yaneth
Publicat: (2022) -
Conformación de películas delgadas tipo sol-gel para aplicaciones anticorrosivas.
per: Bautista Ruiz, Jorge Hernando, et al.
Publicat: (2020) -
Conformación de películas delgadas tipo sol-gel para aplicaciones anticorrosivas.
per: Bautista Ruiz, Jorge Hernando; Universidad Francisco de Paula Santander, et al.
Publicat: (2008) -
The hydro-sediments characterization and the erosive processes of the rivers Cesar and Guatapurí, medium course
per: Ortega-Montero, Calixto, et al.
Publicat: (2017) -
Evaluación de la degradación de superficies de fluorapatita mediante técnicas electroquímicas. (Degradation Assessment of Fluorapatite Surfaces using Electrochemical Techniques)
per: Reyes Jaimes, L. J., et al.
Publicat: (2015)