Pedagogical intervention to promote critical reading
This article presents the analysis of the study entitled: Pedagogical intervention for the promotion of critical reading. The objective was to design a pedagogical proposal based on didactic units which would allow critical reading in ninth grade students to be strengthened. The methodology was orie...
Prif Awdur: | Díaz, Yudy Leuceni |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Uptc
2021
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12576 |
- Eitemau Tebyg
-
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
gan: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Cyhoeddwyd: (2022) -
Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
gan: Zotaquira, Martha Cecilia, et al.
Cyhoeddwyd: (2021) -
El proceso lógico-inferencial como estrategia para la lectura crítica de textos argumentativos en básica secundaria
gan: López, Julia Natalia
Cyhoeddwyd: (2022) -
Linking words and inferential analysis in primary school
gan: Pestana Velandia, Lisbeth Nataly, et al.
Cyhoeddwyd: (2021) -
Los principios pragmáticos y la interpretación crítica del lenguaje
gan: Pedroza Arias, Flor Lucía
Cyhoeddwyd: (2013)