Pedagogical intervention to promote critical reading
This article presents the analysis of the study entitled: Pedagogical intervention for the promotion of critical reading. The objective was to design a pedagogical proposal based on didactic units which would allow critical reading in ninth grade students to be strengthened. The methodology was orie...
1. Verfasser: | Díaz, Yudy Leuceni |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Uptc
2021
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12576 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
von: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Veröffentlicht: (2022) -
Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
von: Zotaquira, Martha Cecilia, et al.
Veröffentlicht: (2021) -
El proceso lógico-inferencial como estrategia para la lectura crítica de textos argumentativos en básica secundaria
von: López, Julia Natalia
Veröffentlicht: (2022) -
Linking words and inferential analysis in primary school
von: Pestana Velandia, Lisbeth Nataly, et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Los principios pragmáticos y la interpretación crítica del lenguaje
von: Pedroza Arias, Flor Lucía
Veröffentlicht: (2013)