Pedagogical intervention to promote critical reading
This article presents the analysis of the study entitled: Pedagogical intervention for the promotion of critical reading. The objective was to design a pedagogical proposal based on didactic units which would allow critical reading in ninth grade students to be strengthened. The methodology was orie...
第一著者: | Díaz, Yudy Leuceni |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Uptc
2021
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12576 |
- 類似資料
-
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
著者:: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
出版事項: (2022) -
Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
著者:: Zotaquira, Martha Cecilia, 等
出版事項: (2021) -
El proceso lógico-inferencial como estrategia para la lectura crítica de textos argumentativos en básica secundaria
著者:: López, Julia Natalia
出版事項: (2022) -
Linking words and inferential analysis in primary school
著者:: Pestana Velandia, Lisbeth Nataly, 等
出版事項: (2021) -
Los principios pragmáticos y la interpretación crítica del lenguaje
著者:: Pedroza Arias, Flor Lucía
出版事項: (2013)