How to understand the rural in rural education? A documentary approach
This article explores the conceptions of rural and rurality in rural education. The text focuses on the publications of the 2010 to 2020 years of the journal Praxis y Saber. At the same time, some theoretical references were used in order to broaden the instruments of understanding and inquiry. Thus...
主要な著者: | Dueñas-García, German Dario, Espinel, Oscar |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2021
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/12860 |
- 類似資料
-
The rural development: An approachfrom the new rurality
著者:: Pita-Morales, Luz Adriana, 等
出版事項: (2015) -
Educación rural, lo rural y la ruralidad. Un análisis desde las publicaciones en la UPTC
著者:: Dueñas García, Germán Darío
出版事項: (2023) -
Educational uses of ICT in rural teachers in Colombia
著者:: Uribe-Zapata, Alejandro, 等
出版事項: (2023) -
Voces de maestros rurales, un análisis desde las prácticas pedagógicas en escuela nueva, del municipio de Puente Nacional, Santander
著者:: Cortés Bolívar, Darlín Lorena, 等
出版事項: (2022) -
Agriculture and rural development in Colombia 2011-2013: an approach
著者:: Cárdenas Pinzón, Johanna Inés, 等
出版事項: (2016)